wtorek, 12 września 2017

Konwersacje dla mam w języku angielskim II edycja 2018

Zapraszamy na zajęcia konwersacyjne dla mam z dziećmi MAMA TALKING!
piątki
godz. 11.45-12.45
zapisy klubirs@gmail.com
koszt 120 zł/ 4 spotkania 
Ruszamy po zebraniu grupy
Są jeszcze wolne miejsca!
Przebywasz obecnie na urlopie macierzyńskim bądź wychowawczym? Czujesz,że brakuje Ci czasu na to, żeby zająć się sobą i swoim rozwojem? A może jesteś mamą pracującą w domu i masz ochotę wyrwać się na chwilę z codziennych obowiązków.
Zapraszamy Cię na zajęcia MAMA TALKING, czyli konwersacje z języka angielskiego dla mam w towarzystwie dzieci. Zajęcia odbywają się w kameralnej grupie, 
z aktywnym udziałem wszystkich mam. 
Będziemy wymieniać się doświadczeniami, rozmawiać na ciekawe dla Was tematy, a jednocześnie ćwiczyć struktury języka angielskiego. Dzieci również korzystają z zajęć 
osłuchując się z brzmieniem języka obcego. 

Mama Talking to świetna okazja do odświeżenia znajomości języka angielskiego przed powrotem do pracy.

Konwersacje poprowadzi Monika Dargas-Miszczak, doświadczona lektorka języka angielskiego, mama dwóch wspaniałych chłopców, absolwentka UW i SGH.

 Zapraszamy!

1 komentarz:

  1. Myślę, że takie właśnie podejście do nauki języka angielskiego jest jak najbardziej właściwe. Jak widziałam na stronie https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/mazowieckie/warszawa to już także wiem do której szkoły językowej w Warszawie pójdą moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń