piątek, 11 stycznia 2019

Warsztaty dla małżeństw/par

UWAGA! Nowy termin 13 kwietnia sobota godz. 15.00-18.30.
Zapisy zbieramy do 10.04.19
 klubirs@gmail.com 

„Zapytaj mnie, jak Cię kocham…” 
– warsztaty dla małżeństw i par* 
o tym jak budować lepsze i satysfakcjonujące relacje

13 kwietnia godz. 15.00-18.30




Dla 78% Polaków szczęście oznacza dobre relacje w rodzinie i z bliskimi osobami. Aby takie mieć, trzeba o nie dbać.

·         Jeśli zależy Ci na budowaniu lepszych i satysfakcjonujących relacji z Twoją żoną, mężem, partnerem.

·         Jeśli chcesz precyzyjniej wyrażać miłość, pokazywać drugiej osobie jak jest dla Ciebie ważna.

·         Jeśli chcesz zrozumieć, dlaczego, mimo że się starasz, nie zawsze to jest widoczne dla Twojego męża czy żony.

·         Jeśli chcesz spędzić inspirujący czas, aby na nowo poznać siebie i swojego męża/żonę, to….

Zapraszamy na warsztaty dla par i nie tylko, gdzie zapoznasz się bliżej z teorią „5 języków miłości” Gary'ego Chapmana. 


Co zyskasz?

·         Zrozumiesz, że każdy z nas jest inny i przez to potrzebuje innego sposobu okazywania miłości i akceptacji.

·   Zdobędziesz umiejętność rozpoznania swojego języka miłości oraz swojego męża/żony, partnera/partnerki.

·         Nauczysz się nimi posługiwać, tak aby sprawniej i efektywniej komunikować kochanej przez Ciebie osobie, że jest dla Ciebie ważna.
Przyjdź i przekonaj się, jak polepszy się jakoś Twoich relacji. 


Gdzie: Klub Integracji Rodzinno - Sąsiedzkiej

Kiedy: 13 kwietnia godzina 15.00 do 18.30

Za ile? Cena od osoby – 75 zł, para 120 zł

Zapisy klubirs@gmail.com


* w warsztatach mogą też uczestniczyć osoby indywidualne będące w związku


Nie zapewniamy opieki dla dzieci!


Agnieszka Pałasz-Suik – z pasji i powołania pomaga kobietom znaleźć 
miłość swojego życia poprzez udział w jej autorskim programie "Droga do 
bycia Razem". Wierzy że każdy z nas jest w stanie stworzyć szczęśliwy 
związek, jeśli tylko bardzo tego pragnie. Podróżniczka, miłośniczka 
gotowania i dobrego jedzenia, a ostatnio mama przez 100% czasu. 
Zaangażowana w życie rodzinne i wychowanie prawie dwuletniej Lindy.

Magdalena Perz - afirmatorka szczęśliwego, radosnego życia rodzinnego. 
Wielbicielka drobnych przyjemności takich jak: dobra kawa w ulubionym 
kubku czy wciągająca lektura na wygodnej kanapie. Wierząca, że jeśli Ci 
na czymś zależy, znajdziesz sposób, a jeśli nie, znajdziesz wymówki. 
Ideę tę przekuwa w działanie jako doradca zawodowy pomagając znaleźć 
ludziom własną drogę do spełnienia w życiu zawodowym i osobistym. 
Prywatnie żona oraz mama Tadzia, Zosi i Ignacego.

3 komentarze:

  1. Warsztaty dla par oraz małżeństw są ważną sprawą. Pamiętam, jak jeszcze niedawno moja rodzina namawiała mnie na zmiany aczkolwiek ja ich nie chciałam. Dopiero kiedy zdecydowałam się na warsztaty u profesjonalistów, zobacz tutaj, osiągnęłam wraz ze swoim partnerem spokój. Nasza miłość jest teraz jeszcze bardziej mocniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce podziekowac dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego meza, który zostawil mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczylem, ze go odzyskam, dopóki nie zobaczylem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowalem sie z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój maz wrócil blagajac o przebaczenie w ciagu 48 godzin. Dzieki doktorze, twoje zaklecie jest naprawde swietne. Dla tych z Was, którzy maja problem z malzenstwem / zwiazkiem, powinni skontaktowac sie z nim za posrednictwem ( agbazara@gmail.com ) LUB WhatsApp / zadzwon ( +2348104102662 ). I przezyj to sam.

      Usuń
  2. Życie przychodzi z różnymi doświadczeniami.Nie wiem, czego doświadczasz, ale to jest moje krótkie świadectwo, jestem szczęśliwy, pisząc to, ponieważ znowu mam spokój w moim małżeństwie, a wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ajayi, on jest potężnym zaklęciem rzucający, który pomaga pogodzić spór między mną a moim mężem z zaklęciem miłosnym, mój mąż opuścił dom i mieszkał z inną kobietą przez 7 miesięcy, nie dbając o mnie i naszą 4-letnią córkę, finansowo mam się dobrze, ponieważ jestem bankierem, ale potrzebuję troskliwa opieka nad mężczyzną, ale mojego męża nie ma nigdzie blisko, błagam go, żeby wrócił do domu kilka razy, ale nic nie działa, poprosiłem nawet jego starszego brata o pomoc. Przeczytałem świadectwo mężczyzny, który opisał, jak dr Ajayi pomógł mu powstrzymać żonę przed rozwodem zaklęciem miłosnym, więc skorzystałem z jego kontaktu i wyjaśniłem mu swoje problemy, powiedział mi, co jest potrzebne do zaklęcia miłosnego, a ja dałem mu finansowanie na zakup za trzy dni mój mąż wrócił do domu. Kontakt: Viber / WhatsApp: +2347084887094 lub e-mail: drajayi1990@gmail.com w przypadku jakichkolwiek problemów nurtujących Twoje serce, a on pomoże Ci je rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń