wtorek, 12 września 2017

Język angielski dla maluszków.


Zapraszamy na zajęcia muzyczne dla dzieci 
w języku angielskim 

LITTLE SONGS 

 wtorki
11.30-12.00 od 4 lat

piątki
11.30-12.00 od 2,5 do 4 lat

zapisy klubirs@gmail.com
Koszt 80zł/mc

LITTLE SONS to:
proste melodyjne piosenki śpiewane na żywo przy akompaniamencie gitary lub ukulele,
atrakcyjne kolorowe rekwizyty (karty obrazkowe, pacynki, maskotki, zabawki, pomoce sensoryczne itp.),
tablica filcowa, na której prezentowana jest treść niektórych piosenek,
zabawy z kolorową chustą animacyjną,
anglojęzyczne książki dla najmłodszych prezentowane w sposób angażujący wszystkie zmysły najmłodszych uczestników zajęć,
dużo ruchu i dobrej zabawy!
A wszystko to w języku angielskim, który przy wsparciu muzyki, rekwizytów i prostych gestów, staje się naszym naturalnym narzędziem komunikacji. 
Praca-zabawa z dzieckiem nie musi kończyć się na zajęciach. Mają one także stanowić inspirację dla rodziców, którzy mogą uczyć się nowych piosenek czy rymowanek i powielać je w dowolnych ilościach na użytek domowy.
Co Twoje dziecko zyskuje dzięki Little Songs?
oswojenie się z brzmieniem obcego języka
nauka reagowania na proste komunikaty w języku angielskim
przyswajanie przez zabawę słów i zwrotów a nawet całych wierszyków i piosenek w języku angielskim
ćwiczenie koncentracji i umiejętność aktywnego słuchania
ćwiczenie koordynacji ruchowej i rozwijanie świadomości ciała
rozwijanie wrażliwości muzycznej
okazja do dobrej zabawy i spotkania z rówieśnikami
Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.

Agnieszka Filipkowska
Magister filologii polskiej i absolwentka studiów podyplomowych w zakresie przygotowania pedagogicznego do nauczania języka angielskiego. Autorka bloga https://angnieszka.pl, w którym dzieli się pomysłami na wykorzystanie tablicy filcowej w pracy z dziećmi. Współpracuje z wydawnictwem edukacyjnym WSiP przy tworzeniu polskich i angielskich tekstów do podręczników dla najmłodszych oraz czasopismem dla nauczycieli języków obcych Get Creative. Na jej zajęciach nie może zabraknąć gitary (lub ukulele), śpiewu, ruchu, tablicy filcowej, kolorowych rekwizytów i chusty animacyjnej. Mocno wierzy, że na naukę języka nigdy nie jest za wcześnie. Prywatnie – szczęśliwa żona oraz mama Hani i Janki.






10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa i myślę, że angażowanie najmłodszych do nauki języka angielskiego to jest bardzo dobry i mądry krok. Ja również jestem zdania, że należy mieć w domu słownik angielskiego https://www.jezykiobce.pl/s/171/slownik-angielski który przecież przyda nam się w każdej sytuacji gdy nie będziemy znali znaczenia jakiegoś słówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam czy są jeszcze wolne miejsca na zajecia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także moje maluchy praktycznie od razu posłałem na naukę języka angielskiego, gdyż wiem, ze jego znajomość w życiu jest ważna. W wyborze odpowiedniej szkoły językowej pomógł mi również wpis http://chichotkitrzpiotki.pl/2020/08/szkola-jezyka-angielskiego-dla-dzieci-ja-wybrac-zaczac.html i jestem zdania, że jak najbardziej fajnie jest czasami poczytać dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z maluszkami jest tak, że faktycznie one najlepiej uczą się języka angielskiego poprzez gry i zabawy. Dlatego ja tak chętnie zaglądam do https://earlystage.pl/blog/2019/02/04/angielski-w-domu-darmowe-gry-i-zabawy/ aby korzystać właśnie z takiej formy zabawy i nauki jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sam język angielski dla maluszków jest bardzo ważny i ja również chcę aby moje dzieci się już go uczyły. Świetnie ta kwestia została poruszona w artykule http://mamonik.pl/angielski-i-przedszkolaki/ i muszę przyznać, że mnie to przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo ważnym jest aby dzieci już od najmłodszych lat uczyły się języka angielskiego. Ja mogę również każdemu nauczycielowi tego języka obcego polecić szkolenia z https://universe.earlystage.pl/szkolenia/all na które także i ja uczęszczam. W końcu warto się doszkalać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń