poniedziałek, 3 maja 2021

 Klub Mam – 6 maja 2021 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam (zapraszamy mamy razem z dziećmi)

     


czwartek 

 10.00-12.00

sala 104

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM.

Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Temat najbliższego spotkania: Trudne zachowania dzieci w domu i w miejscach publicznych – skąd się biorą i jak na nie reagować?

Wymuszanie, płacz, rzucanie się na podłogę to tylko niektóre z zachowań dzieci, które wprowadza nas z równowagi, zwłaszcza gdy dzieją się w miejscach publicznych.

Często nie wiemy jak reagować, czujemy się jak najgorsze matki świata, mamy wrażenie, że wszyscy na nas patrzą i krytycznie nas oceniają.

Zapraszamy na warsztat w czasie którego porozmawiamy skąd się biorę trudne zachowania u dzieci, jak ich unikać i co robić gdy już się zdarzą.

Warsztat poprowadzi Katarzyna Malinowska - pedagog, socjoterapeuta, edukator pozytywnej dyscypliny. Od lat prowadzi szkolenia i konsultacje indywidualne dla rodziców pomagając im rozumieć  zachowanie ich dzieci i patrzeć na nie przez pryzmat potrzeb. Właścicielka Pracowni Szkoleniowej „Rodzina na warsztat’. Prywatnie mama Marty (10), Marysi (9) i Magdy (6,5).


1 komentarz:

  1. Ja już mam swoje wymarzone domek, a jeżeli ty marzysz o nowym mieszkaniu w Polsce? Zobacz koniecznie na firmę Condo która ma ofercie inwestycji w nowe projekty mieszkan w dobrych okolicach dzięki czemu lepiej będzie wynająć. Sama skorzystałam z ich oferty https://condo.pl/investments/ i mam domek gotowe do zarabiania pieniędzy. Polecam bo to są domku warte swej ceny, designerskie przestrzenne i w dobrej okolicy

    OdpowiedzUsuń