poniedziałek, 17 maja 2021

Klub Mam – 27 maja 2021 r. 
Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam
 (zapraszamy mamy razem z dziećmi)
czwartek 10.00-12.00 
sala 104
 SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM 
 Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

 Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!" 

 Temat najbliższego spotkania:
 Bajkoterapia – czyli metoda wspierająca rozwój małych dzieci. 

Podczas najbliższego spotkania Klubu Mam porozmawiamy o Bajkoterapii jako metodzie wspierającej rozwój naszych dzieci. Bajkoterapia stanowi odłam biblioterapii i polega na wykorzystywaniu bajek i baśni w celach terapeutycznych, edukacyjnych czy relaksacyjnych. Dzięki tej formie zabawy dziecko poznaje kulturę, obyczaje, historię, uczy się rozumieć świat, w którym żyje, a także rozwija wyobraźnię i pogłębia swoje zainteresowania. Bajkoterapia może być również stosowana w celach terapeutycznych, ponieważ wyzwala różnego rodzaju emocje, pozwala odreagować napięcia oraz zaspokajać podstawowe potrzeby. Pozwala spojrzeć na problem z innej strony. 

Spotkanie poprowadzi: Krystyna Łuczak – pedagog, terapeuta rodzinny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz