poniedziałek, 22 lutego 2021

Klub Mam – 25 lutego 2021 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

(zapraszamy mamy razem z dziećmi)

czwartek 10.00-12.00

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM.

Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Temat najbliższego spotkania:

 Metoda Marii Montessori-czyli kilka słów o założeniach pedagogiki Montessori, pomocach, zabawkach, urządzeniu przestrzeni dla dziecka oraz placówkach prowadzonych tą Metodą.

Zapraszamy na najbliższe czwartkowe spotkanie do Klubu Mam, podczas którego przyjrzymy się bliżej pedagogice Marii Montessori. Podczas spotkania omówimy założenia tej metody. Jeśli zastanawiamy się nad wyborem placówki prowadzonej tą metodą, będzie możliwość porozmawiania z nauczycielami pracującymi w tego typu placówkach i dopytana się o szczegóły. Dodatkowo porozmawiamy o tym, w jaki sposób możemy korzystać z pomocy Montessori w codziennej zabawie i nauce naszego dziecka. Przyjrzymy się również pomysłom na aranżacje pokoju dziecięcego w zgodzie z pedagogiką Marii Montessori. Zapraszamy!

Spotkanie poprowadzą: Edyta Żebrowska i Dominika Wojtyniak – pedagodzy i nauczyciele uczący w placówkach prowadzonych Metodą Marii Montessori.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz