poniedziałek, 15 lutego 2021

Klub Mam – 18 lutego 2021 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

(zapraszamy mamy razem z dziećmi)

czwartek 10.00-12.00

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM.

Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Temat najbliższego spotkania:

 Nowy Rok – rok pełen dobrych zmian w kuchni!

Czy czasami myślisz sobie zaczęłabym się lepiej odżywiać, ale

Nie wiem jak zacząć. Nie mam na to czasu. Już próbowałam i nic z tego nie wyszło

A gdyby tak wykorzystać początek roku i po prostu zacząć? Nie oglądać się za siebie i nie myśleć o tym co będzie, lecz po prostu zrobić pierwszy krok, a potem kolejne?

Być może wydaje Ci się, że przecież to nie może być takie proste. Bo przecież zdrowe odżywianie to coś trudnego i czasochłonnego, zarezerwowanego dla wybranych, którzy mają dużo czasu, umiejętności i pieniędzy.

Nic bardziej mylnego. To co najzdrowsze, jest jednocześnie bardzo proste. Trzeba tylko poznać kluczowe zasady, którymi warto się kierować przy wyborze tego, co trafia codziennie na nasz stół. I koniecznie podjąć decyzję tak, idę w to! Przyda się również jasny plan działania i określenie celów na najbliższe tygodnie.

Jak to wszystko zaplanować i wdrożyć niezbędne zmiany?

O tym wszystkim opowiem już w najbliższy czwartek na spotkaniu Klubu Mam!

Do zobaczenia!

Spotkanie poprowadzi: Nazywam się Patrycja Wratny i od prawie ośmiu lat zgłębiam temat zdrowej kuchni. Próbuję, testuję i uczę się na swoich błędach. 

Jestem mamą trójki małych dzieci i na co dzień potrzebuję prostych rozwiązań, bo nie mam ani czasu ani chęci, aby spędzać w kuchni połowy swojego życia! Nie zawsze wspinam się na żywieniowy Mount Everest, ale wyrobiłam sobie kilka nawyków, które bardzo ułatwiają mi pracę w kuchni. I właśnie o tych prostych narzędziach chcę Ci opowiedzieć!

Widzę, jak bardzo nasze życie może zyskać na jakości dzięki odpowiedniemu jedzeniu i dlatego moją misją stało się to, aby opowiadać wszystkim wspaniałym Kobietom, które chcą coś zmienić w swojej kuchni (tak, mówię o Tobie!) jak to mogą zrobić!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz