poniedziałek, 26 marca 2018

Urodziłam Życie - warsztaty dla Mam

Nowość dla Mam!
Cykl spotkań "Urodziłam życie" 
dla mam z maluszkami do 10 mca. 


zapisy klubirs@gmail.com
Planowany początek spotkań od 13.02.2019
Urodziłaś niedawno dziecko. 
Wiele w Twoim życiu się zmieniło. 
Jeśli czujesz się trochę zagubiona, albo chciałabyś porozmawiać z kimś, kto przeżywa właśnie podobne sytuacje, jeśli próbujesz zdefiniować się na nowo, 
odnaleźć w nowej roli, jeśli sama nie wiesz co czujesz, 
jeśli bycie mamą sprawia, że jesteś spełniona,
ale wiele rzeczy stało się bardzo trudnych,
 jeśli trochę przytłacza Cię poczucie odpowiedzialności, 
jeśli rzeczywistość stała się trochę monotonna,
albo jeśli po prostu chcesz mieć powód, 
żeby ładnie się ubrać i wyjść z domu,
to zapraszamy Cię serdecznie 
na spotkania grupy "Urodziłam życie".
*grupa przeznaczona dla mam dzieci od 0 do 10 miesiąca życia
*Grupa mieści w sobie ok 10 mam i dzieci i obejmuje 10 dwugodzinnych spotkań i jest zamknięta ( 2 spotkanie, to ostatni moment kiedy można dołączyć)
*koszt 10 spotkań to 150 zł 

(jest możliwość rozłożenia na raty).
Jeśli jesteś w trudnej sytuacji a chciałabyś chodzić na spotkania powiedz nam o tym. Spróbujemy coś zaradzić:).
*Urodziłam życie to grupa wsparcia, nie terapeutyczna
*na zajęcia nie można zabierać starszych dzieci ( ze względu na charakter grupy i tego co się na niej dzieje)
* zajęcia odbywsię będą w środy w godzinach 13.15-15.15

Planowane rozpoczęcie po zebraniu grupy.

Prowadzące: Ewa Ambroziak  - pedagog, arteterapeutka, 
mama Matyldy i Hani.
 Ukończony kurs trenerski 'Urodziłam życie" w Stu Pociechach.
 Dora Tchorek - pedagog, mama Roberta i Helenki. 
Ukończony kurs trenerski 'Urodziłam życie" w Stu Pociechach.

Spotkania dofinansowane ze środków m.st. Warszaw
w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz