piątek, 9 marca 2018

Klub Mam – 15 marca 2018 r.



"Zdrowa i prosta kuchnia - jak ją zastosować w praktyce?"


czwartek 10.00-12.00
Jako Mama zapewne nie raz zastanawiałaś się, jaki posiłek możesz przygotować swojemu dziecku i swojej Rodzinie, aby był naprawdę zdrowy. Być może pojawiały się w Twojej głowie pytania typu „Czy na pewno to danie mi się uda?”, „Skąd mam wiedzieć, że to coś jest zdrowe?” czy wreszcie „Czy będę miała na to wszystko czas?”.
Jeśli powyższe dylematy nie są Ci obce, to zapraszam Cię na najbliższe spotkanie Klubu Mam. Przedstawię na nim konkretne pomysły na zdrowe posiłki. Co więcej, pokażę Ci jak możesz sprytnie układać jadłospis na cały tydzień! Bez liczenia kalorii, za to z uwzględnieniem sezonowości produktów i tego, aby posiłki uwzględniały całą paletę najzdrowszych produktów.
Sama jestem Mamą trójki dzieci i na co dzień stawiam na szybkie rozwiązania. Za mną już pięć lat bardzo praktycznych eksperymentów w kuchni. To one pomagają mi każdego dnia stawać się prawdziwą czarodziejką w kuchni – tworzyć proste i zarazem bardzo zdrowe i smaczne posiłki.
Spotkanie poprowadzi: Patrycja Wratny
wstęp wolny 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz