Zaburzenia Integracji Sensorycznej
oraz inne trudności rozwojowe
Czwartek 10.00-12.00
Dziecko
zachowujące się w sposób inny, niestandardowy, społecznie może zostać ocenione
jako dziecko źle wychowane, ale może być także potraktowane jako osoba z
trudnościami lub poważnymi zaburzeniami. Czy istnieje różnica pomiędzy
dzieckiem z trudnościami sensorycznymi a dzieckiem z zaburzeniami zachowania i jak ją rozpoznać,
aby odpowiednio wesprzeć?
dziecko
nadwrażliwe dotykowo,
dziecko
niezgrabne,
dziecko
wycofane,
dziecka
nadaktywne,
dziecko
z trudnościami komunikacyjnymi,
dziecko
– niejadek,
dziecko
lękliwe,
dziecko
głośne,
dziecko
niezgrabne ruchowo,
dziecko,
które woli bawić się z dorosłymi,
dziecko
z bardzo dobrą pamięcią,
dziecko
krzyczące, piszczące …….
Spotkanie poprowadzi: Krystyna
Łuczak – pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, trener Treningu
Zastępowania Agresji
Wstęp wolny
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz