poniedziałek, 4 listopada 2013

Klub Mam - 7 listopada


Klub Mam – 7 listopada


(czwartek 10.00-12.00)
 
  
Drogie Mamy, tym razem temat szczególny. Zapraszamy na najbliższe spotkanie w Klubie Mam dotyczące profilaktyki RAKA u kobiet oraz jego leczenia. Temat przybliży nam nasz gość:

„…Jestem agentem 007 z licencją na zabijanie RAKA!!!! Nazywam się Małgorzata Ciszewska-Korona. Brałam udział w dwóch akcjach: w 2004 r. rozwaliłam pierwszego raka na kawałki, a w 2011 nastąpił drugi atak i trrach! Przeciwnik leży na łopatkach!

Chcę pokazać sobie, rodzinie, światu a przede wszystkim tym, którzy zmagają się z chorobą, że Rak to wyzwanie, a nie wyrok. Życie jest trudne, ale przez to bardzo CIEKAWE. MAM OGROMNY APETYT NA ŻYCIE I KOCHAM TO ŻYCIE.
PS. Jestem ciekawą ludzi kobietą - świadomą swojej kobiecości, matką, żoną, wolontariuszką, przyjaciółką i zwariowaną cyklistką
.”
 
Wstęp wolny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz