niedziela, 7 stycznia 2024

                                         Klub Mam – 11 stycznia 2024 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

 (zapraszamy mamy razem z dziećmi)

czwartek 10.00-12.00

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM. Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Temat najbliższego spotkania:

Jak budować poczucie wartości i wiarę w siebie u małego dziecka?


Zapraszamy na najbliższe spotkanie do Klubu Mam, podczas którego porozmawiamy o komunikacji z dzieckiem. Język komunikacji z dzieckiem jest jednym z najważniejszych elementów naszego oddziaływania wychowawczego. Odpowiednio dobrane komunikaty WRBALNE I POZAWERBALNE mogą wspierać wiarę w siebie i poczucie wartości naszych dzieci.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy 

w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem! BIS"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz