poniedziałek, 19 czerwca 2023

Klub Mam 22.06

 

                                Klub Mam – 22 czerwca 2023 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

(zapraszamy Mamy razem z Dziećmi)

Temat spotkania: Wakacyjne wyjazdy z dziećmi

  • Jak się do nich przygotować, by były odpoczynkiem „i dla dzieci - i dla rodziców”.
  • Zabawa z dzieckiem: pomysły na krótkie i dłuższe zabawy na wakacjach.
  • Jak się bawić z dzieckiem,  gdy zostajemy w domu?
  • Kilka słów o Bajkoterapii, czyli jak opowiadać bajki regulujące emocje i uczące życia społecznego. 


Zapraszamy na najbliższe spotkanie do Klubu Mam. To nasze ostanie spotkanie przed wakacjami. Podczas spotkania porozmawiamy o przygotowaniach do wakacji z dzieckiem. Podpowiemy, o czym warto pamiętać wyjeżdżając na wakacje z dzieckiem. Porozmawiamy o czasie wolnym z dzieckiem, o kolejnych pomysłach na zabawy z dziećmi. Poruszymy również temat Bajkoterapii, która może stać się cennym pomocnikiem, w regulacji emocji naszych dzieci.

Spotkanie poprowadzi: Krystyna Łuczak – pedagog-terapeuta rodzinny, terapeuta Integracji Sensorycznej,  trener Treningu Zastępowania Agresji i TUS

czwartek 10.00-12.00 SALA 104

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA OSTATNIE SPOTKANIE PRZED WAKACJAMI DO KLUBU MAM.

Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

 

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy 

w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem! BIS"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz