poniedziałek, 19 września 2022

JESTEM MAMĄ- bezpłatne spotkania dla mam niemowląt.

Zapraszamy serdecznie na 

cykl spotkań JESTEM MAMĄ



realizowanych z projektu "Rodzina moje miejsce",

 dofinansowanym w konkursie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej 

"Po Pierwsze Rodzina".



Forma warsztatów: Grupa wsparcia dla mam po urodzeniu dziecka do 10 mca. 
Spotkania zaplanowane są stacjonarnie jeśli jednak będziecie Panie chciały spotykać się online lub hybrydowo, jest taka możliwość, prosimy Was o informację.
Czas trwania: 10 spotkań po 2 godziny
Ilość osób: 10 
Planowany termin: czwartek godz. 10.00-12.00. od 29.09
Prowadząca: Maria Szaniawska-Thiel -psycholog i psychoterapeuta, żona i mama 4 dzieci.
Koszt: spotkania są bezpłatne, finansowane ze środków Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

Warsztaty będę okazją do przyjrzenia się tej zmianie jaka nastąpiła w każdym aspekcie Twojego dotychczasowego życia.
Twój czas, Twoje siły i dyspozycje są teraz podporządkowane obecności nowego członka Waszej rodziny. Pojawia się radość, czułość, ale też frustracja i wielkie zmęczenie.
Warsztaty umożliwiają spotkanie się z mamami w podobnym momencie życia, czerpanie siły z rozmowy z nimi - zapraszamy.
Podczas zajęć będziemy dzielić się tym, co ważne, radosne i trudne, słuchać, oraz przyglądać się sobie w tej nowej sytuacji.
Zapraszamy mamy z dziećmi poniżej 10-ego miesiąca życia. Dzieci uczestniczą w zajęciach razem z mamami.
Treści poruszane podczas zajęć:
  • nie jesteś sama - moje doświadczenia porodowe i ich wpływ na pierwsze miesiące macierzyństwa;
  • czego oczekuje ode mnie świat, a jak jest naprawdę; jaką mamą chcę być;
  • moje relacje z teściami i własnymi rodzicami,
  • kiedy jestem mamą; ja i praca zawodowa; więź małżeńska i kryzys po urodzeniu dziecka;
  • etapy rozwoju dziecka do 1 r.ż. – na co zwracać uwagę; czym jest depresja poporodowa;
  • jak sobie radzić z emocjami;
  • cztery kroki prawdziwego dialogu.
Prosimy o zapisy przez  FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o maila na adres 

Jeśli znacie mamę z maluszkiem przekażcie jej naszą informację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz