poniedziałek, 7 czerwca 2021

Klub Mam 10.06

 

Klub Mam – 10 czerwca 2021 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam 

 (zapraszamy mamy razem z dziećmi)


czwartek 10.00-12.00

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM.

Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Temat najbliższego spotkania: 

Wakacyjne wyprawy z dzieckiem

Zapraszamy na najbliższy czwartkowy Klub Mam. Podczas spotkania przygotujemy mapę ciekawych miejsc w Warszawie i okolicy jako cel - wakacyjnych wypraw z dzieckiem. Dla wielu mam i ich dzieci codzienne wyjścia na ten sam plac zabaw, mogą stawać się nużące. Okres wakacyjny może nas zachęcać do poznawania nowych miejsc razem ze swoimi pociechami. W Warszawie i okolicach mamy ich wiele  - ale nie koniecznie są nam znane. Podczas spotkania porozmawiamy również o tym, jak na takie wyprawy się przygotować, spakować. Taka lista może nam również się przydać, podczas wakacyjnych wyjazdów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz