wtorek, 24 listopada 2020

 Klub Mam

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

czwartek 10.00-12.00

Szanowne Mamy,

tradycyjnie, jak co czwartek zapraszamy na spotkanie do Klubu Mam, w okresie zawieszenia spotkań stacjonarnych będziemy publikować nowe tematy Klubu Mam, na nowej stronie, w formie filmów (klubirs.waw.pl). Dodatkowo w godzinach Klubu Mam (czwartki 10.00-12.00) będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji dla Mam. Poniżej podaje telefon i adres mailowy do siebie, gdyby ktoś chciał zarezerwować termin. Zachęcam do kontaktu.

Krystyna Łuczak

krystyna.luczak@educo.waw.pl

tel. 506 809 485


Zachęcamy do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Dostępne filmy na stronie (BEZPŁATNIE):

12 listopada – 19 listopada 2020 r.

19 listopada – 26 listopada 2020 r.


26 listopada – 3 grudnia 2020 r.

Zapraszamy na stronę:

klubirs.waw.pl

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz