niedziela, 18 października 2020

 Klub Mam – 22 października 2020 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

 (zapraszamy mamy razem z dziećmi)

czwartek 10.00-12.00

SZANOWNE MAMY ZAPRASZAMY NA KOLEJNE SPOTKANIE DO KLUBU MAM. Zachęcamy również do zapraszania swoich sąsiadek, koleżanek z okolic Ursusa, które spodziewają się dziecka albo są już mamami i aktualnie przebywają na urlopach macierzyńskich lub wychowawczych.

Temat najbliższego spotkania: 

Rozwój mowy małego dziecka

Spotkanie z logopedą

  • Ø Nie wiesz czy rozwój mowy twojego dziecka jest prawidłowy?
  • Ø Masz wątpliwości czy Twoje dziecko dobrze mówi?
  • Ø Chcesz poprzez zabawę wesprzeć rozwój dziecka?
  • Ø Nie wiesz jaką wybrać butelkę, łyżeczkę dla swojego maluszka?

Zapraszamy na najbliższe spotkanie czwartkowe do Klubu Mam. Tym razem spotkanie z logopedą. Porozmawiamy o rozwoju mowy małych dzieci, ale też odpowiemy na nurtujące rodziców pytania.

Spotkanie poprowadzi: – Edyta Żebrowska – logopeda

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz