poniedziałek, 3 lutego 2020

Klub Mam - 6 lutego 2020 r.


Klub Mam - 6 lutego 2020 r.

Zostałem ojcem!
czwartek 10.00-12.00
Zostałem ojcem! To pociąga za sobą wiele zmian, jednak bycie świadomym i obecnym tatą to wielka sprawa.
Jaką rolę pełni tata w życiu dziecka? Szykując się na czwartkowe spotkanie i poszukując odpowiedzi, nie chciałem posiłkować się informacjami z książek czy popularnych ojcowskich blogów. Dlatego jadąc samochodem zapytałem o to, tak z zaskoczenia, moje dzieci.  Ucieszyłem się, bo każde z nich coś powiedziało. 
Po co jest tata?
Spotkanie poprowadzi:
O codziennych wyzwaniach w byciu tatą trójki dzieci opowie Piotr Białek, który w Klubie IRS prowadzi spotkania Czas dla ojców”

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu
 "Mamo, Tato! Jestem!"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz