poniedziałek, 4 listopada 2019

Klub Mam - 7 listopada 2019 r.


Klub Mam - 7 listopada 2019 r.
Moje dziecko wymusza, manipuluje, robi mi na złość - czy oby na pewno?
czwartek 10.00-12.00

"O trudnych zachowaniach dzieci porozmawiamy z edukatorem Pozytywnej Dyscypliny - pełnej miłości i szacunku metody wychowawczej.
W czasie spotkania dowiesz się skąd się biorą trudne zachowania u dzieci takie jak agresja, histeria, rzucanie przedmiotami, pyskowanie, robienie na przekór itp. Porozmawiamy o tym co za takim zachowaniem stoi, jaki komunikat dziecko chce nam przekazać swoim zachowaniem i w jaki sposób warto reagować by budować dobrą, silną więź z dzieckiem. Dowiesz się jakie zachowania są adekwatne do wieku Twojego dziecka i jak możesz wykorzystać tę wiedzę by wspierać dziecko i sama nie zwariować."
 
Prowadząca - Katarzyna Malinowska, pedagog, socjoterapeuta, mediator rodzinny, Certyfikowany Edukator Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców i wczesnego dzieciństwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje indywidualne (również zdalnie) z rodzicami szukającymi wsparcia w pełnieniu tej ważnej roli. Specjalizuje się w pracy z rodzicami dzieci do 6 roku życia. Właścicielka Pracowni Szkoleniowej "Rodzina na warsztat" (www.rodzinanawarsztat.pl; www.facebook.com/RodzinaNaWarsztat).
Prywatnie mama Marty (8), Marysi (7) i Madzi (5).

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz