poniedziałek, 21 października 2019

Klub Mam – 24 października 2019 r.

Klub Mam – 24 października 2019 r.
Spotkanie z fizjoterapeutą dziecięcym
czwartek 10.00-12.00
Edyta Siemiaszko- fizjoterapeutka nie tylko z zawodu, ale także z zamiłowania. Pracuję z dziećmi od 2 roku życia, głównie ze skoliozami, wadami postawy, kolan i stóp. Terapię umiejętnie kamufluję w czasie zabawy z dziećmi. Fascynuje mnie mądrość jaką są obdarzone dzieci już od urodzenia oraz sposoby ich stymulacji w procesie rozwoju psychomotorycznego. Wolę zapobiegać niż leczyć dlatego lubię współpracować ze świadomymi rodzicami i dziećmi, które wiedzą po co przychodzą na ćwiczenia.
Na czwartkowym spotkaniu chciałabym zacząć od początku J
„Czucie ciała, czyli gdzie ja jestem.”
Mówienie o jakiejkolwiek korekcie wad postawy należy zacząć od właściwego czucia gdzie i jak poszczególne części ciała dziecko czuje. Na tym szkielecie możemy zbudować prawdziwe cudeńko- zdrowie. Porozmawiamy o tym, co powinien każdy rodzic wiedzieć, na co zwracać uwagę patrząc na swoje dziecko, aby w porę zareagować i pójść do specjalisty.
Wszelkie zaburzenia im wcześniej wykryte, tym większą dają szanse na promienną przyszłość naszych dzieci. Przez mądrą zabawę można uzyskać najlepsze efekty.
Prywatnie jestem mamą Wiktorii, Alicji i Dawidka.

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz