poniedziałek, 18 lutego 2019

Klub Mam - 21 lutego 2019 r.



Drogie Mamy,
jeśli interesuje was rozmowa na temat wsparcia psychologicznego: kobiet, małżeństw, rodziny. Jeśli zastanawia was jaka jest różnica pomiędzy: psychologiem, psychoterapeutą, psychiatrą?  Którego specjalistę wybrać w zależności od rodzaju problemu? Czy chciałybyście dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rodzajów psychoterapii?


Zapraszamy w czwartek 21.02.2019. na spotkanie 
w Klubie Mam godz.10.00-12.00


Spotkanie poprowadzi: Karolina Wnuk - jestem psychologiem,  certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym. Specjalizuję się w pracy z osobami dorosłymi, które cierpią z powodu zaburzeń nastroju (depresja, dystymia), zaburzeń lękowych (napady paniki, fobia społeczna, zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne, lęk uogólniony, ptsd). Swoją ofertę pomocy adresuję także osobom przeżywającym nadmierny stres, zmagającymi się z niską samooceną, mającym trudności wychowawcze, problemy w relacji.
Doświadczenie w pracy z pacjentami zdobywałam w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia w Pruszkowie, oraz w Poradniach Zdrowia Psychicznego.

Zapraszam po więcej informacji na moją stronę:

https://www.psychoterapiakarolinawnuk.pl/
https://www.znanylekarz.pl/karolina-wnuk/psychoterapeuta-psycholog/warszawa

Wstęp wolny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz