poniedziałek, 24 września 2018

Klub Mam - 27 września 2018 r.


UWAGA: W najbliższy czwartek zaplanowałam spotkanie dotyczące Pierwszej Pomocy. Niestety, osoba prowadząca szkolenie odwołała spotkanie. Ponieważ wiele mam liczyło na to spotkanie, będę starała się umówić spotkanie w innym terminie. W zastępstwie spotkanie z dietetykiem. Krysia Łuczak

Klub Mam - 27 września 2018 r.
Zdrowa dieta dla całej rodziny
Spotkanie z dietetykiem

Czwartek 10.00-12.00

Spotkanie poprowadzi: Kinga Biernacka -  dietetyk z City Clinic

Wstęp wolny

Ja co roku City Clinic uczestniczy w akcjach prozdrowotnych- Różowa wstążka, czy szczepienia u dzieci.
City Clinic ma prężnie działający blok operacyjny, który jest przede wszystkim zapewnieniem kompleksowego leczenia dla pacjenta.
Na naszym bloku operacyjnym wykonujemy chirurgię jednego dnia i zabiegi z: laryngologii (w tym także dziecięcej), dermatologii, ginekologii, proktologii, ginekologii, urologii, andrologii, chirurgii.
W naszej klinice mamy nowe specjalistyczne urządzenia, które pomogą jeszcze dokładniej pomagać pacjentom: aparat do pomiaru składu ciała, tympanometr - specjalistyczne badanie słuchu, będziemy już od października wykonywać cystoskopie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz