wtorek, 20 lutego 2018

Konwersacje dla mam z dziećmi MAMA TALKING w soboty!

Zapraszamy na zajęcia konwersacyjne dla mam z dziećmi   
w SOBOTY!
MAMA TALKING

godz. 10.00-12.00
zapisy klubirs@gmail.com
Terminy: 10.03, 24.03, 7.04, 14.04, 12.05, 19.05, 9.06.18
koszt 280 zł/14 godzin  
 Zajęcia ruszą gdy zbierze się grupa!
Przebywasz obecnie na urlopie macierzyńskim bądź wychowawczym? Czujesz,że brakuje Ci czasu na to, żeby zająć się sobą i swoim rozwojem? A może jesteś mamą pracującą w domu i masz ochotę wyrwać się na chwilę z codziennych obowiązków.
Zapraszamy Cię na zajęcia MAMA TALKING, czyli konwersacje z języka angielskiego dla mam w towarzystwie dzieci. 
Zajęcia odbywają się w kameralnej grupie, 
z aktywnym udziałem wszystkich mam. 
Będziemy wymieniać się doświadczeniami, rozmawiać na ciekawe dla Was tematy, a jednocześnie ćwiczyć struktury języka angielskiego. 
Dzieci również korzystają z zajęć 
osłuchując się z brzmieniem języka obcego.
Mama Talking to świetna okazja do odświeżenia znajomości języka angielskiego przed powrotem do pracy.
Konwersacje poprowadzi Monika Dargas-Miszczak, doświadczona lektorka języka angielskiego, mama dwóch wspaniałych chłopców, absolwentka UW i SGH.

 Zapraszamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz