czwartek, 10 listopada 2016

Warsztaty "TALENTY MAMY" 3.12.16



WARSZTATY Z DORADZTWA ZAWODOWEGO

„TALENTY MAMY”
 3.12. 16
sobota
godz. 9.00-15.00
koszt 30zł



Każda z nas, kobiet, w pewnym okresie swojego życia staje przed pytaniem, co dalej z moją drogą zawodową. Zazwyczaj te pytania pojawiają się po tym okresie, kiedy zajmując się wychowaniem dziecka, lada chwila albo musimy wrócić na etat (po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim), chcemy, bo dzieci nie wymagają już takiej opieki (poszły do przedszkola/szkoły, a nam kończy się urlop wychowawczy) lub zwyczajnie musimy, bo zmusza nas to tego sytuacja finansowa.

Wtedy rodzi się w nas wiele obaw i pytań:

- czy jak nadaje się na to stanowisko gdzie pracowałam, czy ta przerwa mi „nie zaszkodziła” (tyle mnie tam nie było);

- czy to miejsce jest rzeczywiście dla mnie, czy ja tam chce wracać, przecież tyle rzeczy mnie w tej pracy drażniło;

- jak pogodzić rolę pracownika i mamy, skoro „oni” wymagają ode mnie takie zaangażowania, w tym czasowego, że ja już nie jestem w stanie go dać i nie chcę;

- a może własna firma, tylko jaka?

- a może nareszcie robić to o czym marzyłam, poszukać dla siebie innego miejsca, ale jak znaleźć na to siły?

- gdzie tej pracy szukać, co ja w sumie umiem?

Znaków zapytania rodzi się wiele, a jak na nie wszystkie znaleźć odpowiedź? Na to potrzebny jest czas, dłuższa chwila skupienia, refleksji, odkrycia, być może nowo, swoich talentów, zdolności, umiejętności, unikalnych kompetencji, mocnych stron i tych które wymagają rozwoj. Dzięki temu będziemy mogły już bardziej świadomie podjąć decyzję czy coś zmienić, czy na razie zostać tam gdzie jestem. Otworzyć sie na nowe możliwości, spróbować spawdzić się w nowych obszarach, ale przede wszystkim dostrzec, że jako mamy posiadamy liczne talenty i ten czas z dzieckiem nie był „zmarnowany”, czy „przesiedziany”, ale dobrze wykorzystany.



Jeśli jesteś w takim okresie życia, że stajesz przed pytanie, co dalej z moją drogą zawodową. Jeśli w związku z tym rodzą się w Tobie obawy i pytania: czy ja się na to stanowisko nadaje, czy sobie poradzę, a może powinnam poszukać czegoś innego, jeśli tak to czego?

To zapraszam Cię na warsztaty, które pozwolą spojrzeć na siebie z innej perspektywy. Dzięki którym dostrzeżesz swoje naturalne predyspozycje, to jak funkcjonujesz w grupie, jakie masz umiejętności, zdolności i talenty, co jest dla Ciebie ważne w pracy, czego wolałabyś unikać.

Kiedy:  3 grudnia 2016 r.
Godzina: 9.00 – 15.00
Inwestycja: 30 zł
Oraz Twój czas, Twoje zaangażowanie, moje chęci i wiedza
Miejsce: Klub Integracji Rodzinno - Sąsiedzkiej
Kto za tym stoi: Magdalena Perz -
 http://findyourownway.pl/?page_id=21



Zarejestruj się już dziś nie czekaj! 
Ilość miejsc ograniczona!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz