poniedziałek, 10 października 2016

Klub Mam – 13 października 2016 r.

Nie mam zbyt wiele czasu na gotowanie - jak mimo 

to ugotować coś smacznego i zdrowego


10.00-12.00 czwartek

Witajcie!

Mam na imię Patrycja. Jestem mamą 4,5-letniego Nikodema oraz 3-letniej Zosi. Dzieci skutecznie wywróciły mój świat do góry nogami. To dzięki nim (i cukrzycy ciążowej w drugiej ciąży!) zaczęłam zwracać uwagę na to, co jem. Dokonaliśmy rewolucji w naszej kuchni, chociaż wielu zmian dokonywaliśmy krok po kroku. I stała się niesamowita rzecz – przestaliśmy chorować i mamy więcej energii niż kiedykolwiek!!! Mimo, że nie jest łatwo w dzisiejszym świecie się tak odżywiać, to nie odpuszczam, bo wiem, jak szalenie ważny jest sposób odżywiania, zwłaszcza odżywiania małych dzieci. To jedna z najlepszych inwestycji, jakich możemy dokonać.
Moje odkrycia popchnęły mnie do tego, aby pomagać innym kobietom, mamom, które tak jak ja kiedyś nie wiedzą co i jak gotować swoim dzieciom, aby te były zdrowe i silne. Zaczęło się od pisania bloga www.kochanedzieci.pl, ale szybko zdałam sobie sprawę z tego, że to moja pasja i życiowa misja. Zdaję sobie sprawę z tego, że każda mama ma masę obowiązków i czasu na gotowanie zostaje niewiele. Dlatego też swoją kuchnię opieram na prostych, szybkich i sprawdzonych przez siebie przepisach.
Na najbliższym spotkaniu Klubu Mam opowiem Wam o tym, jak wygląda nasz jadłospis i jakie niebywałe efekty nam on daje. Zdradzę pewne techniki, co i jak gotować, aby mieć pewność, że dajemy swoim dzieciom i całej rodzinie to, co najlepsze. Zdrowe gotowanie nie jest ani trudne, ani czasochłonne, ani drogie. Muszę się Wam przyznać do tego, że mając 20 lat nie umiałam zrobić nawet jajecznicy, nie mówiąc o ugotowaniu zupy! A jednak mogłam się nauczyć zdrowego gotowania. Wy też możecie i chętnie Wam w tym pomogę!

Do zobaczenia!                                                                                                        

Wstęp wolny             



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz