wtorek, 5 kwietnia 2016

Klub Mam - 7 kwietnia 2016 r.

Drogie Mamy,            
                        
chciałabym Wam opowiedzieć o mojej drodze do powstania firmy, którą jest Sofijka - książeczki do odkrywania czytania. Po przepracowaniu 12 lat w banku zostałam zwolniona z firmy i stało się to po urodzeniu mojej drugiej córeczki. Postanowiłam coś w życiu zmienić. Szukałam mojej nowej drogi przez prawie 4 lata. Rok temu znalazłam pomysł na biznes. Znalazłam, bo szukałam :). Moja droga do powstania Sofijki jest niesamowitą przygodą i dowodem na to, że chcieć to móc i, że dobro wraca. Oprócz tego, że jestem właścicielką firmy, jestem także trenerem biznesu i rozwoju osobistego i działam społecznie. Prowadzę Klub Przedsiębiorczych Mam w Grodzisku Mazowieckim, jestem założycielką Klubu Mam w Brwinowie i wspieram akcje na Siepomaga. Moje motto życiowe to "Carpe diem!", czyli "Chwytaj dzień" i Nigdy się nie poddawaj! Na spotkaniu przekażę Wam też kilka konkretnych informacji dotyczących zakładania i prowadzenia firmy. Jeśli macie ochotę na odrobinę inspiracji to zapraszam serdecznie. Jeśli chcecie poznać bliżej Sofijkę, zapraszam na stronę www.sofijka.pl  i/lub facebooka: https://www.facebook.com/sofijka.czytanie/



SPOTKANIE POPROWADZI: Monika J.Wiergiles
   
CZWARTEK 10.00-12.00
Wstęp wolny



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz