poniedziałek, 9 września 2013

Klub Mam - 12 września


Klub Mam 12 września (czwartek 10.00-12.00)

 


Drogie Mamy, zapraszamy serdecznie na czwartkowy Klub Mam. Tym razem spotkanie z p. Teresą Prochowską.  Poniżej kilka słów o naszym gościu.

Jestem emerytowaną nauczycielką geografii, ale nadal pragnę być osobą aktywną. Rok temu przystąpiłam do projektu "Akademia Przedsiębiorczości"  realizowanego przez Wyższą Szkołę Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Otrzymałam dotację i po kilku miesiącach poszukiwań lokalu i przygotowań zaczęła działać mała kawiarenka na ul. Skoroszewskiej 1 B. 

Klitka cafe, którą prowadzę razem z córką jest miejscem przyjaznym rodzinom z dziećmi, w którym poprzez wspólne wartościowe spędzanie czasu (zabawa, nauka, czytanie książek) możliwa będzie wymiana doświadczeń i  nawiązanie porozumienia międzypokoleniowego.

W najbliższym czasie zostanie przygotowany i podany do wiadomości grafik spotkań tematycznych, które mam nadzieję spodobają się i będą urozmaicać jesienne i zimowe wieczory przy kawie i deserach.

Moją pasją są podróże (i małe i duże) zaproszę więc również na pokaz slajdów z Ameryki Południowej - z Peru i Boliwii oraz Meksyku. Jako doradca zawodowy (mam ukończone studia podyplomowe w tym zakresie) będę także służyła osobom zainteresowanym pomocą np. przy wyborze drogi edukacyjnej.”

Zapraszam,

Teresa Prochowska 
 
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz