poniedziałek, 29 listopada 2021

 Klub Mam – 2 grudnia 2021 r.

Bezpłatne czwartkowe spotkania dla Mam

(zapraszamy Mamy razem z Dziećmi)

czwartek 10.00-12.00

SALA 104

SZANOWNE MAMY,

Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy dofinansowanie na kolejne lata działalności KLUBU. Zapraszamy na najbliższe spotkanie Klubu Mam

Temat najbliższego spotkania:

Zabawa z dzieckiem w domu: pomysły na krótkie i dłuższe zabawy

Zapraszamy na najbliższe spotkanie do Klubu Mam, podczas którego porozmawiamy o pomysłach na zabawę z dzieckiem. Okres zimy to czas dłuższych pobytów w domu z dzieckiem. Podczas spotkania podpowiemy „w co i czym się” bawić z dzieckiem, tak by umilić czas naszym dzieciom i sobie. Być może pomysły na zabawę, zainspirują nas przed zbliżającymi się „Mikołajkami” i „Świętami Bożego Narodzenia”.

Spotkanie poprowadzi: Krystyna Łuczak, pedagog-terapeuta

Wstęp wolny, spotkanie nieodpłatne, dofinansowane ze środków m.st. Warszawy

w ramach projektu "Mamo, Tato! Jestem!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz